Riisimarkkinan revoluutio ja Risella

Perinteinen riisimarkkina Suomessa koki mullistuksen vuonna 2017, jolloin ensimmäiset valmisriisituotteet ilmestyivät kauppoihin. Vain kolmessa vuodessa tästä uudesta tuoteryhmästä on kasvanut riisimarkkinan kolmanneksi suurin segmentti Risellan vahvalla myötävaikutuksella.

Kätevät ja nopeasti valmistuvat Risella-valmisriisit ajavat markkinakasvua, ja haastavat sekä muita välipalatuotteita että perinteisen käsityksen riisistä erikseen keitettävänä lisukkeena.

Tänä syksynä Risella valmisriisituoteperhe on kasvanut neljästä peräti yhdeksään varianttiin. Uutuuksina kuluttajaa ilahduttavat mainiot lisukeriisivariantit Basmatiriisi, Jasmiiniriisi ja Punainen&valkoinen kvinoa, sekä paitsi lisukkeeksi myös kokonaiseksi ateriaksi sellaisenaan soveltuvat Havaijinriisi ja Välimeren kvinoa&kaura. Uutuudet ovat nyt saatavilla ruokakaupoista, ja ne tulevat pian kaikille suomalaisille tutuiksi valtakunnallisen TV-mainoskampanjan avulla.