Food Service
Hyödynnämme kolmea avaintekijää: ruokatrendit, markkinatrendit ja kulutustrendit. Yhdistämällä nämä tekijät pystymme menestyksekkäästi tekemään yhteistyötä Food Service -brändinomistajien kanssa kasvattamalla ja kehittämällä brändejä tämän myyntikanavan kautta. Food Service -markkina kasvaa voimakkaasti, joten se tarjoaa merkittävää kasvupotentiaalia useille brändeille.
Food Service -markkina
Yhdistämme brändin ja tuotteet sekä konseptin ja aterian
Food Service -markkinoilla pyrimme yhdistämään vahvat brändituotteet ja ateriakonseptit sekä tarjoamaan nämä asiakkaillemme. Tämä on osoittautunut kaikkia osapuolia hyödyttäväksi toimintamalliksi: brändien omistajat saavat tuotteensa Food Service -markkinaan, Food Service -asiakkaat saavat käyttöönsä parhaat tuotteet sisältävän ruoanlaittokonseptin, ja lopuksi kaikki huipentuu loppukuluttajan ruokaelämykseen.
Paikallinen asiantuntemus on tärkeää
Tunnemme suomalaisen, kehittyvän ja monimuotoisen Out of Home -markkinan ja sen trendit sekä loppukäyttäjätarpeet. Olemme kilpailukykyinen yhteistyökumppanisi palvelemaan yhteisten asiakkaidemme asiakkaita.
Jokaisessa maassa on omat ruokailutottumuksensa ja tapansa, ja siksi Food Service -markkina on monivivahteinen myös paikallisella tasolla. Food Service -myyntiorganisaatio tarjoaa käyttöön laajan osaamisensa, ja he kaikki rakastavat ruokaa. Teemme tiivistä yhteistyötä kaikkien alan johtavien toimijoiden kanssa.
Sopivat palvelut takaavat onnistuneen yhteistyön
Autamme valitsemaan sopivat palvelut tai koko palvelupaketin varmistaaksemme onnistuneen yhteistyön.
Hallitsemme asiakassopimukset, tehokkaat logistiset ratkaisut sekä monipuoliset myynnin ja markkinoinnin palvelut.